برگزیده

عطرهای خوشبو و معروف لالیک مردانه

 

عطر لالیک یک برند فرانسوی است در سال 1931 اولین عطر خود را تولید نمود. عطر و ادکلن های این برند عموما بسیار پرطرفدار و معروف هستند در این مقاله دو ادکلن لالیک خوشبو مردانه این برند را معرفی می کنیم.

عطر لالیک انکر نویر مردانه

عطر لالیک انکر نویر که به لالیک مشکی نیز معروف است در سال 2006 روانه بازار شد. طراحی شیشه ساده اما زیباست، یک قالب کریستالی سیاه، در یک بسته بندی خوب. طراحی شیشه از طراحی جوهردان مشهور سال 1913 شرکت لالیک الهام گرفته است.

نام این محصول Encre Noire به معنای جوهر سیاه است و از طراحی ظاهرش نیز چنین برداشتی می‌شود. این محصول همانند توسط Nathalie Lorson ساخته شده و در اندازه‌های 50 و 100 میل در شیشه معمولی و 60 میل در شیشه کریستالی تولید شده است.

بوی چوبی در این کار کاملا مشهود است و برای کسانی که روایح تلخ را دوست دارند مناسب است. ادکلن لالیک انکر نویر عطری است که برای ستایش از چوب‌های خوش‌بو خلق شده است. نت‌های اولیه چوبی و طراوت‌بخش این عطر به‌صورت کاملا طبیعی از رایحه آروماتیک سرو گرفته شده‌اند. نت‌های میانی هیجان‌انگیز هم به‌واسطه ترکیب سحرآمیزی از رایحه‌های خس‌خس، شراب بوربن و خس‌خس هائیتی خلق شده‌اند و پس از آمیختگی با رایحه‌های گرم و فراگیر چوب کشمیر و مشک در نت‌های پایه، این عطر را به سطح والایی از اثربخشی رسانده‌اند.

نوع عطر    ادوتویلت

برند                   لالیک

عطار                 ناتالی لارسن

طبع                  گرم

سال عرضه            2006

گروه بویایی           چوبی معطر

کشور مبدأ            فرانسه

مناسب برای          آقایان

مناسب فصل         زمستان

اسانس اولیه          سرو

اسانس میانی         خس خس

اسانس پایه          مشک ، چوب کشمیر

برای اطلاع از قیمت عطر لالیک اصل و اورجینال و خرید آن می توانید از فروشگاه عطر و ادکلن هایپرعطر اقدام نمایید.

 

عطر لالیک وایت

عطر لالیک وایت که به لالیک سفید نیز مشهور است – LALIQUE WHITE EDT  ، ساخت کشور فرانسه بوده و ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد. عطر مردانه لالیک وایت به عنوان یک ادوتویلت مشهور و با اصالت دارای بطری شیک و جذابی نیز است و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای هدیه دادن به کسانی است که دوستشان دارید. ادکلن مردانه لالیک وایت مناسب مهمانی های غیر رسمی و کمی رسمی و دوستانه شماست.

بخوانید :   پرستاری و نگهداری سالمند در منزل

ادکلن لالیک وایت در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط Christine Nagel طراحی و ساخته شده است و از رایحه مرکباتی برخوردار می باشد.  از این رو می توان آن را در دسته بویایی رایحه مرکبات معطر طبقه بندی نمود که عطری میوه ای و معطر برای آقایان است. در نت ابتدایی این محصول ترنج و تمبر هندی و در نت میانی اش فلفل، جوز، بنفشه و هل و در نت پایانی و اصلی آن سدر ، مشک و عنبر سائل را مشاهده می نماییم. شاید به جرأت میتوان از لالیک وایت به عنوان خنک ترین محصول تولید شده برند لالیک نام برد و رایحه فوق العاده این محصول، تداعی گر خنکی ایستادن در کنار آبشاری عظیم را در ذهن مصرف کننده القا می دارد. این محصول مناسب سنین ۲۰ تا ۴۵ سال می باشد.

نوع عطر      ادوتویلت

برند                     لالیک

عطار                    کریستین ناگل

طبع                     خنک

سال عرضه               2008

گروه بویایی             مرکباتی معطر

کشور مبدأ              فرانسه

مناسب برای            آقایان

مناسب فصل           تابستان

اسانس اولیه            ترنج ، برگ درخت نارنج، لامی ، تمبر هندی

اسانس میانی           بنفشه ، هل ، جوز ، فلفل

اسانس پایه            مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر

برای اطلاع از قیمت ادکلن لالیک اصل و اورجینال و خرید آن می توانید از فروشگاه عطر و ادکلن هایپرعطر اقدام نمایید.