سئو - بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

در اینجا پنج پروژه بلوک چینی وجود دارد که باید در سال 2020 زیر نظر داشته باشید – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

بیایید با آن روبرو می شود، سال 2019 برای بسیاری از پروژه های بلوک چین چیزی جز یک حرکت آرام بود. فراز و نشیب‌هایی وجود داشت و چندین پروژه اساسی در سال گذشته انجام شد و دست هزاران سرمایه‌گذاری را سوزاند.

با این حال، شرایطی که بارها و بارها دیده‌ام، صنعت ارزهای دیجیتال با سرعت سرسام‌آوری حرکت می‌کند و یک پیشرفت مهم برای معکوس کردن بازار و بازنشانی انتظارات سرمایه‌گذاری کافی است.

به همین ترتیب، چندین پروژه در حال ساختن چیزهای اساسی هستند و ممکن است در سال آینده صنعت را متحول کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی به پنج چشم‌انداز داغ بیندازیم که فکر می‌کنم در ماه‌های آینده ارزش زیر نظر گرفتن را دارند.

 

کمیت (QNT)

بر خلاف سایر پلتفرم‌ها که به دنبال عملکرد به یک عنوان سیلو پروژه‌ای هستند و همه پیشرفت‌ها را در کنار هم قرار می‌دهند و از اتصال چین می‌کنند، Quant یک کاملاً متفاوت است. تمام هدف آن حول محور بهبود ارتباط بین سایر بلوک چین ها می چرخد. فراتر از این، به اتصال دیگر سیستم‌های قدیمی و مدرن به اکوسیستم بلوک چین در حال رشد از طریق فناوری Overledger کمک می‌کند.

با استفاده از Quant’s Overledger، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکز را انجام دهند که می‌توانند روی آن بلاک چین اجرا شوند. این‌ها به اصطلاح چند زنجیره‌ای (Mapps) را می‌توان در کمتر از 8 دقیقه ساخت و به پروژه‌ها کمک کرد تا داده‌ها را به سرعت انتقال و تجربه‌های کارآمد در برنامه‌هایی برای ارائه‌دهنده بلوک چینی ارائه دهند.

این تأثیر به کاهش تکرارها و کاهش توجه به ساخت‌های توسعه می‌تواند، زیرا توسعه‌دهندگان Mapp تنها نیاز به ایجاد یک پیاده‌سازی از برنامه‌های خود دارند. این پلتفرم در حال حاضر فعال و عملیاتی است و علیرغم پایان دادن به ارائه اولیه سکه (ICO) در اواسط سال 2018، Quant قبلاً چند شراکت جدی از جمله شرکت هایی مانند Oracle تشکیل داده است. بلوک چین Pay.UK و UCL.

Quant قرار است به یک پلتفرم اصلی تبدیل شود که برای توکن های امنیتی سازگار با مقررات در سال 2020، و قصد دارد مبادلات اتمی متقابل زنجیره ای را در بین بلاک چین های درجه یک سازمانی اجرا کند. به همین دلیل، به‌عنوان پلتفرمی که به‌دنبال مقابله با برخی از چالش‌برانگیزترین مشکلات صنعت است، Quant می‌توان در موفقیت آمیز بودن، باورهای باورنکردنی را دریافت کرد، به همین دلیل، باید تماشا کرد.

پروتکل اقیانوس (OCEAN)

بخشی از دلیلی که ممکن است پروتکل اقیانوسی در سال 2020 به شهرت برسد به دلیل توسعه و گسترش تهاجمی است که برای سال برنامه ریزی شده است. طی 12 ماه، تیم پشتیبان Ocean Protocol برنامه ریزی برای راه اندازی حداقل دو مورد جدید دارد. نسخه‌های پروتکل که به ترتیب V2 و V3 نامیده می‌شوند.

با ارائه روشی به افراد، کسب‌وکارها و سازمان‌ها در هر اندازه‌ای برای کسب درآمد از داده‌هایشان، و کمک به غیرمتمرکز کردن جریان‌های کاری مصنوعی، واضح است که چگونه پروتکل Ocean می‌تواند با پیشروی به هنگام شروع هوش مصنوعی به محبوبیت کند. /p>

تزوس (XTZ)

یکی از پروژه هایی که در سال 2019 توجه زیادی را به خود جلب می کند، تزوس است، به اصطلاح خود- بلاک چین در حال توسعه طراحی برای میزبانی Dapp های موجود در حالی که توسط سهامداران اداره می شود. p>

تنها در سال 2019، تزوس سه برنامه نویسی جدید را معرفی کردزبان برای قراردادهای هوشمند، ثبت بیش از 40 نماینده، و پیاده سازی به روز رسانی پروتکل و چندین بار دیگر به روز رسانی شده است، از جمله یکی از بزرگترین بانک های سرمایه گذاری برزیل. اینها، و موارد دیگر، به این ارز دیجیتال کمک کرد تا در رتبه بندی برای مکان امن دهمین ارز دیجیتال بزرگ از XTZ در سال 2019 بیش از 200 درصد افزایش یافت.

بخوانید :   راهنمای جامع انتخاب بهترین لوازم خانه

با ایجاد یک اکوسیستم برای جنب و جوش از توسعه دهندگان آموزش دیده برای کار بر روی Tezos، پتانسیل این فناوری احتمالاً در سال 2020 بهتر مورد بررسی قرار می گیرد، زیرا Dapp ها و پروژه های جدید ساخته شده بر روی Tezos ظاهر می شوند. می شوند. به همین دلیل، به نظر می‌رسد که ما فقط روی تن‌های تزوس را خراشیده‌ایم.

صورت فلکی (DAG)

Conslation یک پروژه بلوک‌تل کمتر طراحی شده است که به گونه‌ای طراحی شده است که بزرگ‌ها را مدیریت می‌کنند و در دسترس هستند از همیشه. این پروژه از طریق استفاده از یک ساختار بسیار قابل قبول است که به عنوان گراف غیر چرخه مستقیم (DAG) شناخته می‌شود، انجام می‌شود – همان فناوری که به عنوان پایه استفاده می‌شود. زنجیر درهم تنیده IOTA.

همانطور که به طور فزاینده ای می شود، کلان داده ها نیز یک تجارت بزرگ هستند، از این رو بسیاری از بزرگترین شرکت های مبالغ قابل توجه را برای دریافت اطلاعات معنادار از آنقدر بزرگ سرمایه گذاری مجموعه می کنند. که تعداد کمی از سازمان ها می توانند آنها را به صورت کارآمد پردازش کنند. با این حال، با ظهور ماشینی و هوش مصنوعی، بررسی این داده‌ها روز به روز ارزان‌تر و کارآمدتر می‌شود.

علاوه بر این، در ماه اوت، Constellation Network Inc. قرارداد با نیروی هوایی ایالات متحده ایالات متحده (USAF) برای کمک به خودکارسازی ایمن داده های بزرگ و کمک به باز کردن قفل اطلاعات مخفی شده – برای پروژه ای که هنوز آزمایشی تلقی می کند. شود، کار کوچکی نیست. . این مورد و استفاده قوی از پروژه به توکن Constellation (DAG) کمک کرده است تا بیش از 1000٪ در سال 2019 رشد کند.

با شبکه اصلی Hypergraph—Constellation—برای راه‌اندازی در سه ماهه اول 2020 پروژه‌ها در نهایت می‌توانند از فناوری آن استفاده کنند تا مجموعه داده‌های خود را در دفتر کل توزیع‌شده قرار دهند و شروع به باز کردن ارزش پنهان آن کنند. سپس، دید که آیا پروژه به جاه طلبی های جسورانه خود می کند یا خیر.

Factom (FCT)

https://hoseinifinance.com/blog/

به همین ترتیب، بنیاد بیل و گیتس نیز در سال 2016 کمک مالی نیم میلیون دلاری به فکتوم برای توسعه یک سیستم نمونه اولیه پرونده دیجیتالی پزشکی برای ملی که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند، ارائه می دهد.

فراتر از این، اگر یک چیز تقریباً برای سال 2020 قطعی باشد، آن…این است که امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به سرعت در حال افزایش است – شاید حتی در حال حاضر رشد چشمگیر در سال 2019 مشاهده شد. به همین دلیل، ممکن است Factom در سال 2020 به لطف PegNet – یک شبکه غیرمتمرکز از توکن های پایدار ساخته شده بر روی پروتکل Factom، به رسمیت شناخته شود.