برگزیده

همه آنچیزی که در مورد حقوق خانواده، مهریه، نفقه و حضانت باید بدانید

پایان نامه رشته حقوق

نفقه فرزند شیرخواره: ممکن است در طول زندگی مشترک زوج و زوجه ، اختلافات و مشکلاتی پیش آید که زوجین تصمیم به جدایی و طلاق از یک دیگر ، بگیرند . به تبع در چنین مواقعی باید تکلیف یک سری از حق و حقوق ها و مسائل ، مشخص شود . برای مثال می توان به : نفقه زوجه ، نفقه فرزند یا فرزندان حاصل از ازدواج زوج و زوجه ، مهریه زوجه ، و … اشاره کرد .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با دارا بودن مشاورین و وکلایی متخصص و با تجربه ، آماده ارائه خدمات در خصوص مسائل حقوق خانواده ، به عموم افراد می باشد .
فرق مهریه عندالمطالبه با عندالاستطاعه .مهریه بر اساس نوع پرداختی که دارد ، به دو دسته تقسیم می شود که عبارت است از : مهریه عندالمطالبه و مهریه عندالاستطاعه .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، آماده ارائه انواع خدمات ( مثل : حق ملاقات فرزند ، نفقه فرزند ، مهریه زوجه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، طلاق و انواع آن ، و … ) به صورت تخصصی با بهره گیری از کارکشته ترین و با تبحر ترین وکلا ، می باشد . افراد می توانند در هر کجای تهران ، از خدمات وکلای این موسسه حقوقی معتبر و معروف ، برخوردار شوند .
اعسار مهریه یعنی چی ‌؟ اعسار در واقع به معنای عدم توانایی مالی و نداری ( در حال حاضر ) ، می باشد . موضوع اعسار در قانون مدنی نیز ، ذکر شده است که اگر بدهکار توانایی پرداخت بدهی ( در این جا مهریه ) را نداشته باشد ، و این امر‌‌‌ را دادگاه مربوطه احراز و اثبات شود ، رییس دادگاه در این صورت می تواند به بدهکار وقت و مهلتی مناسب بدهد تا گشایشی در پرداخت کردن بدهی اش شود .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از پر مخاطب ترین موسسه های حقوقی تهران است که ، خدمات شایانی مثل : مشاوره حقوقی ، و .. را به هموطنان عزیز ، در زمینه حقوق خانواده ، ارائه می دهد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای پر مخاطب است که دارای سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه مسائل حقوق خانواده می باشد . این موسسه حقوقی با کادری مجرب و تخصصی از وکلا و مشاورین حقوقی ، آماده ارائه انواع خدمات به عموم مردم است .
اجرت المثل زن شاغل :به تبع میان بانویی که خانه دار است با خانمی که شاغل است ، در خصوص اجرت المثل تفاوت هایی می باشد . زن خانه دار از آن جایی که اکثر وقت خود را در خانه است و مشغول به انجام دادن کار های منزل می باشد ، در مقایسه با زن شاغل که تقریبا نیمی از وقت خود را در خانه نیست ، اجرت المثل بیش تری دریافت می کند .
دلیل مراجعه به پزشکی قانونی برای طلاق از مواردی که نیازمند مشاوره با وکیل طلاق می باشد.موسسه تهران طلاق آماده ارائه مشاوره رایگان می باشد .
موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، با دارا بودن وکلایی زبده و با تجربه ، آماده ارائه خدمات به عموم افراد می باشند . این موسسه حقوقی معتبر ، دارای بیش از‌ ۱۲ سال سابقه درخشان در خصوص حل مسائل حقوق خانواده ، است .
زمان پرداخت مهریه در ازدواج موقت:در صورتی که عقد نکاح موقت بین زوجین در دفاتر ازدواج منعقد شود ، به زوجین سند رسمی داده می شود ، که اگر زوجه قصد مطالبه مهریه اش را داشت ( همانند عقد ازدواج دائم ) ، می تواند به اجرای ثبت مراجعه کند و با استناد  به سند رسمی ( صیغه نامه ) ، مطالبه مهریه کند .
تقسیط مهریه بر اساس فیش حقوقی زوج ، باید ذکر کرد که : در واقع ملاک تقسیط مهریه ، بر اساس  توان مالی زوج ،  می باشد .جهت مشاوره رایگان با تهران طلاق در تماس باشید.
عوض کردن شناسنامه بعد از طلاق از حمله مسائلی ست که نیازمند مشاوره با وکیل می باشد موسسه تهران طلاق آماده ارائه مشاوره رایگان می باشد .
توقیف خودرو برای مهریه از دو طریق امکان دارد از طریق دادگاه و توقیف خودرو از طریق اجرای ثبت اسناد ، می باشد.تهران طلاق مشاوره رایگان در زمینه مهریه و طلاق.
وکیل حضانت در شرق تهران با مشاوره رایگان و کادری مجرب از وکلای تهران آماده ارائه مشاوره به همشهریان در شرق تهران می باشد .
از برترین و با تجربه ترین و متخصص ترین وکلای تهرانگروه وکلای تهران طلاق می باشند ، که در زمینه تمام مسائل موجود در حوزه حقوق خانواده ، فعالیت کردند و دارای پرونده های موفق بسیاری می باشند.جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
ثبت طلاق در شناسنامه جدید در صورتی که یکی از زوجین یا هر دو آنان بنا به هر دلیلی ، شناسنامه خود را تعویض کنند ، ثبت طلاق در شناسنامه جدید ، اجباری خواهد بود ( ثبت کردن طلاق مرد یا زن ، تعدد ازدواج و … در شناسنامه جدید نیز ثبت خواهد شد ) .
وکلای موسسه حقوقی تهران طلاق ، می توانند در خصوص حضانت فرزند بعد از فوت پدر ، نکات قابل توجهی به مادر ذکر کنند و او را در این مسیر یاری کنند . در واقع این موسسه حقوقی معتبر ، می تواند در مورد تمام مسائلی که در حقوق خانواده وجود دارد ، به مراجعه کنندگان خود خدمات قابل توجهی ارائه دهد و آن ها را در این مسیر یاری و همراهی کنند .
اگرشخص مدعی اعسار باشدواین امر به نظردادگاه موجه و مورد قبول واقع شود برای آن شخص دارای آثاری است.به طور مثال درخصوص اعسار از هزینه دادرسی،هزینه دادرسی فعلا از او دریافت نمی شود یامقداری از آن کاسته می شودیا اگر موضوع پرداخت مبلغی به نفع شخصی باشد برای پرداخت آن مهلت مناسبی داده خواهد شد یا اقساطی برای پرداخت آن درنظرگرفته خواهد شد.
شرایط طلاق از طرف زن ، باید افزود که : عسر و حرج زن از جمله دلایلی می باشد که زن می تواند با اثبات آن از زوج طلاق بگیرد . عسر و حرج که بر طبق مضمون ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی : هنگامی است که ، دوام زوجیت باعث عسر و حرج زن باشد در چنین وضعیتی ، زوجه می تواند به محکمه مراجعه کند و درخواست طلاق نماید .
یکی از برترین و معروف ترین موسسه های حقوقی تهران ، که در زمینه طلاق توافقی ، مهریه ، حضانت   اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه ، و دیگر مسائل حقوق خانواده فعالیت می کند ، موسسه حقوقی تهران طلاق می باشد . این موسسه حقوقی دارای کادری از برترین و متخصص ترین وکلا و مشاورین حقوقی است که  سال ها در زمینه حقوق خانواده ، فعالیت کردند و پرونده های کثیری نیز در این خصوص به نتیجه مطلوب خود ، رساندند .
وکیل حضانت مشاوره رایگان وکیلی با تجربه و کار بلد است که افراد می توانند مشکل خود را با او در میان بگذارند ، و با مشاوره رایگان در این خصوص اطلاعات مفیدی را کسب کنند .
بخوانید :   تاریخچه ساخت اتو بخار و معرفی انواع اتو بخار تفال

 

موسسه حقوقی تهران طلاق