برگزیده

نکات مهمی درباره شارژ و باتری آیفون

شارژ باتری آیفون: با توجه به اینکه شارژ باتری آیفون اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید از روش های کاربردی برای مراقبت و افزایش شارژ باتری آیفون خود استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله شارژ باتری آیفون ما را همراهی کنید. درصد شارژ باتری گوشی اپل شما، میزان سلامت آن، مدت زمانی که به شارژ وصل می کنید و… تاثیر بسیار زیادی روی افزایش عمر باتری موبایل ایفون شما خواهند داشت.

شارژ باتری اپل، دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اگر فکر می کنید کارایی گوشی تان کاهش پیدا کرده است و دیگر نمی توانید مانند اول از آن استفاده داشته باشید و مدت زمان زیادی را صرف به شارژ زدن آن می کنید، پیشنهاد می کنیم بهترین زمان را برای شارژکردن باتری گوشی خود در نظر داشته باشید تا از سلامت آن مطمئن شوید.

کاردبردی ترین روش ها برای افزایش شارژ باتری موبایل اپل

این روزها یکی از مهم ترین نکاتی که روی عمر و سلامت باتری اصل آیفون تاثیر دارد و می تواند از خراب شدن آن جلوگیری کنید، شارژ باتری اپل می باشد.

در این قسمت می خواهیم درمورد شارژ باتری آیفون، نحوه صحیح شارژ آیفون، درصد سلامت باتری آیفون، بهترین زمان برای شارژ باتری موبایل آیفون، بهترین روش شارژ باتری آیفون و…. توضیح دهیم.

این روزها کاربران گوشی های آیفون تا حد زیادی افزایش پیدا کرده اند و این می تواند تنها به دلیل برندینگ بودن شرکت Apple باشد.

این کمپانی با تولید بهترین محصولات خود توانسته است بهترین بازخورد را از سمت مشتری بگیرد و افراد زیادی را به سمت خود جذب کند.

البته باید توجه داشته باشیم که در تمام مواقع شارژ باتری آیفون و یا هر مدل گوشی دیگری ممکن است پس از مدتی برای کاربر نگران کننده باشد.

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که اغلب کاربران گوشی های اپل با آن همراه هستند، تمام شدن شارژ باتری موبایل آیفون می باشد.

همانطور که می دانید گوشی ها دارای ظرفیت های مشخص شده ای هستند که همین ظرفیت می تواند نشان دهنده میزان ذخیره سازی انرژی باتری موبایل شما باشد.

ذخیره کردن شارژ باتری موبایل آیفون راهکارهایی دارد.

یکی از مهم ترین مواردی که می توانیم به آن اشاره کنیم، درمورد قرار دادن گوشی در حالت پرواز می باشد.

شما می توانید با این روش تا حد زیادی باتری موبایل خود را ذخیره کنید و از خالی شدن آن جلوگیری کنید.

زمانی که شما از حالت پرواز استفاده می کنید، درواقع تمام قابلیت های اصلی گوشی شما غیرفعال می شود و همین موضوع می تواند از تمام شدن شارژ باتری گوشی ایفون تان جلوگیری کند.

شارژ صحیح باتری گوشی‌های هوشمند را میشود مهمترین قسمت استفاده از یک گوشی بیان کرد . معمولا پس از پرداخت میلیونی بابت خرید گوشی هوشمند انتظار داریم تا باتری آن تا مدت‌ها و حتی سال‌ها بدون کوچکترین مشکلی کار کند . اما مشکل اساسی که اکثر کاربران بعد از مدت کوتاهی با آن برمیخوردند کم شدن مدت شارژ دهی باتری گوشی میباشد و درانتها ناچار به تعویض باتری میشوند.اما 2 سوال مهمی که برای اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند پیش می آید به شرح زیر میباشد :

  1. آیا شب‌هایی که آیفون تا ساعت‌ها پس از شارژ شدن از برق خارج نمی‌شود ممکن است موجب زودتر خراب شدن و افت کارایی باتری شود ؟
  2. آیا وقتی باتری گوشی آیفون 90% میباشد آن را به شارژر متصل کنیم و آن را به 100% برسانیم یا نه ؟

جسی هولینگتون نویسنده ارشد بخش آیپاد و آیتونز وب‌سایت iLounge در پاسخ به سؤال کاربری که پس از مشکل ایجاد شده برای باتری گوشی آیفون 6 اش این دو موضوع را مطرح کرده بود این‌طور توضیح می‌دهد :

  1. شارژ شدن آیفونی که تمام طول شب به شارژر متصل مانده هیچ آسیبی به دستگاه شما نخواهند رساند .
  2. همین‌طور شارژ کردن آیفونی که 90 درصد شارژ دارد حتی به‌صورت مداوم هم برای باتری مشکلی به وجود نمی‌آورد.

به لطف تکنولوژی های جدید هیچ گوشی آیفون و یا گوشی هوشمندی را نیمتوان بیش از حد شارژ کرد . هر دستگاه آیفون و یا آیپد و یا گوشی هوشمندی دارای مدار شارژ هوشمند میباشد و به محض رسیدن شارژ گوشی به 100% باتری را از مدار خارج میکند . به‌عبارت‌دیگر هنگامی‌که آیفون به 100 درصد شارژ می‌رسد استفاده از برق باتری قطع‌شده و دستگاه از برقی که از شارژر به آن وارد می‌شود استفاده می‌کند .

بخوانید :   راهنمای خرید تجهیزات پزشکی ، تخت ماساژ و تخت پوست و زیبایی

شارژ کردن باتری گوشی آیفون وقتی هنوز شارژ آن به پایان نرسیده است هیچ آسیبی به باتری نخواهد رساند . چه بسا این روش شارژ کردن باتری از شارژ کردن باتری در حالت خالی بهتر میباشد . اصطلاح ” سیکل شارژ ” به‌ یک بار شارژ شدن از صفر تا صد درصد گفته می‌شود . باتری‌های لیتیوم یونی دارای تعداد مشخصی از سیکل شارژ شدن هستند که این میزان برای آیفون 1000 بار میباشد . به‌عبارت‌دیگر هر بار که آیفون خود را هنگامی‌که 90 درصد شارژ دارد به برق متصل می‌کنید تا به 100 درصد برسد، در حقیقت از یک‌ دهم یا 10 درصد یک سیکل شارژ کامل استفاده کرده‌اید . این یعنی اگر شما تمام عمر باتری آیفون خود را از 90 درصد تا 100 درصد به برق متصل کرده باشید به‌جای 1000 بار می‌توانید 10000 بار آن را شارژ کنید تا عمر باتری شما تمام شود .  اما اگر از آن دسته از افرادی باشید که منتظر به پایان رسیدن باتری باشید و پس از اتمام شارژ آن را به 100% میرسانید ؛ شما یک سیکل کامل را انجام داده‌اید . در واقع عمر باتری با این روش کاهش می یابد . در انتها می‌توان گفت که کاربرهای آیفون می‌توانند هرزمان که احساس کردند به باتری بیشتری نیاز دارند آن را به شارژ متصل کنند و با خیال راحت از تکنولوژی لذت ببرند .

بهترین روش شارژ کردن باتری موبایل آیفون اپل

نحوه صحیح شارژ باتری آیفون

با توجه به اینکه این روزها استفاده از گوشی های هوشمند افزایش پیدا کرده است، شما باید به درستی از باتری موبایل خود مراقبت کنید.

مراقبت از باتری یعنی مراقبت از گوشی و سالم نگه داشتن آن، زمانی که شما از باتری موبایل مراقبت می کنید و به سلامت آن اهمیت می دهید یعنی کارایی و کیفیت گوشی خود را افزایش داده اید و خالی شدن شارژ باتری گوشی خود جلوگیری می کنید.

استفاده از بهترین روش شارژ باتری اپل، تاثیر بسیار زیادی روی ذخیره سازی شارژ باتری موبایل شما خواهد داشت.

اگر می خواهید درصد شارژ باتری موبایل آیفون شما به درستی نمایش داده شود، باید از نحوه صحیح شارژ گوشی اپل استفاده کنید.

شارژ باتری آیفون ۶ و شارژ باتری آیفون ۷ و… هر کدام به دلیل ولتاژ و میزان  ظرفیتی که دارند، متفاوت هستند و مدت زمانی که برای شارژ آن ها انتخاب می کنید متغییر است.

با توجه به اینکه باتری جزء یکی از مهم ترین قطعات گوشی است به حساب می آید، شما باید از بهترین روش ها برای به شارژ زدن باتری موبایل آیفون خود استفاده کنید.

شارژ اولیه باتری آیفون دارای اهمیت بسیار بالایی است که می تواند برای مدت ها تعیین کننده میزان عمر و سلامت باتری گوشی شما باشد.

بهترین روش شارژ باتری موبایل آیفون

اگر می خواهید سلامت و عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید، پیشنهاد می کنیم از روش های کاربردی برای شارژ کردن موبایل خود استفاده کنید.

خیلی از افراد تصور می کنند، به شارژ زدن باتری گوشی کار ساده ای است و همین که شما موبایل خود را به شارژ وصل کنید و به پریز برق بزنی کافی است. اما طبیعتا این طول نخواهد بود.

رعایت بسیاری از نکات می تواند روی میزان شارژ و ذخیره سازی شارژ باتری گوشی اپل شما تاثیر داشته باشد.

باتری ایفون