برگزیده

نکاتی برای خرید اولین خانه

خرید خانه اول شما می تواند هیجان انگیز و استرس زا باشد. همچنین گرایش به بسیار گران قیمت, به خصوص اگر شما هر گونه دارایی های از قبل موجود برای کمک به شما یک وام مسکن ندارد, به عنوان مورد با اکثر خریداران خانه برای اولین بار در کانادا است. بجای, شما به شدت تکیه بر پس انداز خود را به پرداخت برای پرداخت خود را, و برای هزینه های بسته شدن است که با خرید یک خانه.

دولت کانادا در تلاش برای سهولت خرید اولین خانه خود انگیزه های مختلفی را برای خریداران خانه برای اولین بار فراهم می کند. خریداران خانه برای اولین بار در انتاریو, قبل از میلاد مسیح, جزیره پرنس ادوارد و شهرستان از تورنتو, مثلا, می توانید برای تخفیف مالیات انتقال زمین واجد شرایط. که فقط یکی از بسیاری از برنامه های مختلف برای اولین بار خریدار خانه شما ممکن است واجد شرایط برای.

این صفحه شامل تمام منابعی است که برای شروع خرید خانه خود نیاز دارید. یافتن پست های بیشتر در مورد اولین بار اعتبارات مالیاتی خریدار خانه و تخفیف, کمک های مالی و برنامه های موجود در کانادا, از جمله جدیدترین برنامه فدرال, اولین حساب پس انداز خانه. همچنین پیوندهای مفیدی به صفحات خریدار خانه استانی ما وجود دارد که می توانید در مورد انگیزه ها و برنامه های مختلف موجود در سطح استان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

معیارهای برای خریداران خانه برای اولین بار در کانادا چیست؟

برای واجد شرایط برای اولین بار اعتبارات مالیاتی و برنامه های مختلف خریدار خانه فدرال و استانی در کانادا, تعدادی از معیارهای که نیاز به ملاقات کرد وجود دارد. هر برنامه دارای مجموعه ای متفاوت از معیارهای. با این حال, تعدادی از معیارهای مربوط به سن وجود دارد, وضعیت شهروندی, تاخیر خرید خانه, و اشغال خانه که به طور کلی در میان مشابه هستند. برای برنامه های فدرال مانند اولین بار اعتبار مالیاتی خریداران خانه و طرح خریداران خانه روپیه موارد زیر اعمال می شود:

شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید

شما باید شهروند کانادا یا اقامت ثابت باشید

ملک / خانه ای که خریداری کرده اید باید در کانادا باشد

شما نمی توانید یک خانه در چهار سال گذشته متعلق به

اگر شما در حال خرید با همسر (یا شریک قانون مشترک) است که یک خریدار خانه برای اولین بار نیست, شما نمی توانید در یک خانه زندگی می کردند که در گذشته متعلق به 4 سال ها

شما باید اسناد و مدارک تایید است که شما یک خانه خریداری کرده اند

شما باید قصد زندگی در خانه به عنوان محل اقامت اولیه خود را ظرف یک سال از خرید

به ویژه برنامه تشویقی خریدار خانه برای اولین بار معیارهای محدود کننده تری در رابطه با مبلغ وام رهنی شما در مقابل درامد خانوار شما دارد.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات موجود در سایت ما را در مورد برنامه ها و انگیزه های مختلف خرید خانه در کانادا برای اولین بار فدرال و استانی برای دریافت اطلاعات واجد شرایط بودن مشخص تر بخوانید.

راهنمای برنامه برای خریداران خانه برای اولین بار

 

در زیر خلاصه ای مفصل از مهمترین برنامه های موجود برای خریداران خانه برای اولین بار در کانادا را پیدا خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر پیوندهای مربوط به مقالات اختصاصی برنامه ها را دنبال کنید.

اولین اعتبار مالیاتی خریداران خانه

اگر شما در حال خرید خانه اول خود را, شما ممکن است دسترسی به تعدادی از معافیت های مالیاتی. این خدمات عبارتند از اولین بار اعتبار مالیاتی خریداران خانه است که در اظهارنامه مالیاتی سالانه خود را در سال شما خرید ملک ادعا. این تخفیف منجر به تخفیف 750 دلاری می شود که فرض کنید شما شرایط لازم را داشته باشید. یکی دیگر از credit 750 اعتبار مالیاتی نیز در دسترس ساکنان کبک است.

تخفیف مالیاتی خرید اولین خانه

در سه استان و یک شهر خریداران خانه برای اولین بار نیز تخفیف مالیاتی انتقال زمین ادعا می کنند. مالیات انتقال زمین توسط هر استان به جز برای ساسکاچوان و البرتا متهم. مالیات اضافی انتقال زمین توسط شهر تورنتو دریافت می شود. در بریتیش کلمبیا, انتاریو, جزیره پرنس ادوارد, و شهرستان از تورنتو, خریداران خانه برای اولین بار واجد شرایط برای تخفیف از این مالیات انتقال زمین هستند, موضوع به حداکثر و شرایط خاص. در اینجا حداکثر تخفیف برای چهار تخفیف وجود دارد:

بخوانید :   چرا بعد از خرید نهال گردو برخی از نهال ها خشک می شوند ؟

شهر تورنتو: 4475 دلار

انتاریو: 4000 دلار

بریتیش کلمبیا: 8000 دلار

جزیره پرنس ادوارد: 2000 دلار

طرح خریداران خانه

اولین بار خریدار خانه روپیه (طرح خریداران خانه) اعتباری یا تخفیف نیست. در عوض طرح خریداران خانه به خریداران خانه اجازه می دهد تا برای اولین بار از پس انداز مالیاتی خود در یک برنامه پس انداز بازنشستگی ثبت شده برای پیش پرداخت خود استفاده کنند. به عنوان یک خریدار خانه برای اولین بار, اچ بی پی شما اجازه می دهد برداشت تا 3 35,000 برای پرداخت خود را, که باید به قیمت خرده فروشی خرده فروشی خود را در بازپرداخت 15 سال ها. برخی از شرایط اضافی برای اطلاع از وجود دارد, و خطر شما ممکن است پس انداز بلند مدت خود را با استفاده از وجوه از قیمت خرده فروشی خرده فروشی خود را امروز اسقاط وجود دارد-حتما به انجام تحقیقات خود را قبل از استفاده از این برنامه.

بیشتر بخوانید : اعتبار مالیاتی برای خرید اولین خانه در کانادا

تخفیف مسکن جدید

هر خانه ای که به تازگی ساخته شده در کانادا دارای مالیات بر کالاها و خدمات است. تخفیف مسکن جدید تخفیف بخشی از بخش فدرال این مالیات است. برخی از استان ها نسخه خاص خود را از این تخفیف دارند که بخشی از مولفه استانی را به خریداران بازپرداخت می کند.

این تخفیف تنها می تواند در خانه های تازه ساخته شده استفاده می شود, ساخت و ساز جدید از یک خانه بر روی زمین شما خود و یا برای بازسازی قابل توجهی به یک خانه موجود. این به طور انحصاری برای خریداران خانه برای اولین بار در دسترس نیست, اما به طور منظم توسط خریداران خانه برای اولین بار است که در حال خرید خانه های تازه ساخته شده استفاده می شود.

اولین بار انگیزه خریدار خانه

 

اولین انگیزه خرید خانه در سپتامبر 2019 راه اندازی شد وام بدون بهره برای خریداران واجد شرایط برای اولین بار برای کمک به کاهش پرداخت های منظم وام مسکن است. این انگیزه تا 10 درصد از کل هزینه خانه شما کمک می کند و شما باید ظرف 25 سال وام را پرداخت کنید. با به تاخیر انداختن بازپرداخت این وام, خریداران خانه برای اولین بار می توانید مقدار قابل توجهی از پول در طول دوره از وام مسکن خود را ذخیره کنید. با این وجود قابل توجه است که انگیزه خرید خانه برای اولین بار دستورالعمل های صلاحیت بسیار سختگیرانه ای دارد که می تواند دسترسی افراد را دشوار کند.

اولین حساب پس انداز خریدار خانه (اولین حساب پس انداز خانه)

 

در سال 2022 دولت فدرال از ایجاد برنامه جدیدی برای کمک به خریداران برای پس انداز اولین خانه خود خبر داد. اولین حساب پسانداز منزل یا حساب پسانداز بدون مالیات و طرح پسانداز بازنشستگی ثبت شده را با مزایایی نسبت به هر دو ترکیب میکند. در این صورت هرگونه پولی که به حساب پسانداز منزل شما میرسد نیز بدون مالیات خواهد بود. بر خلاف قیمت خرده فروشی خرده فروشی, شما لازم نیست که به خودتان پرداخت برای پول شما برداشت از خانواده برای خرید خانه اول خود را.