برگزیده

بازیگران سریال آکتور (+دانلود سریال آکتور) در لوین فیلم

بازیگران سریال آکتور (+دانلود سریال آکتور) در لوین فیلم

سریال آکتور محصول جدید پلتفرم‌های اینترنتی کشور است. پس از دریافت مجوز‌های قانون این سریال، نیما جاویدی پیش تولید آکتور را به تهیه کنندکی مجید مطلبی آغاز می‌کند. نخستین بازیگری که حضورش در این سریال قطعی شده، نوید محمدزاده، بازیگر سرشناس کشور است. کارگردان فیلم سرخپوست قصد دارد تا برای اولین بار ساخت یک سریال را در کارنامه اش رقم بزند. او که نگارش سریال آکتور را برعهده داشته، پیش از آن بعنوان نویسنده به همراه مجید مجیدی فیلمنامه فیلم خورشید نماینده امسال سینمای ایران در اسکار را نیز نوشته بود. با دانلود سریال آکتور همراه لوین فیلم باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال آکتور

نوید محمدزاده در سریال آکتور

نخستین بازیگری که حضورش در این سریال قطعی شده، نوید محمدزاده، بازیگر سرشناس کشور است. این هنرمند کشورمان ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در خانواده‌ای پرجمعیت با ۱۲ فرزند در ایلام متولد شد، او فرزند آخر خانواده است. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

او دارای جوایز مختلف از جشنوار‌های بزرگ کشور است. از جمله محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنوارهٔ فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در شانزدهمین جشن دنیای تصویر نیز موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز شد. او در بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران، دیپلم افتخار و تندیس زرین «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» را دریافت کرد.

 

احمد مهرانفر در سریال آکتور

مهران‌فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است. وی برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی…»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته‌است. او نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌است. احمد مهران‌فر در چند مجموعه تلویزیونی، از جمله سریال پایتخت بازی کرده‌است. بیشتر شهرت وی برای نقش آفرینی در نقش ارسطو عامل در سری مجموعه های پایتخت است. او همچنین در چک برگشتی به عنوان بازیگردان نقش داشت.

خلاصه داستان سریال آکتور

داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. خلاصه داستاندرباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. نگارش فیلمنامه که از ٩ ماه پیش توسط نیما جاویدی آغاز شده کماکان ادامه دارد. «آکتور» جدیدترین سریال سنمایی خانگی است که تاریخ پخش آن متعاقبا اعلام می‌شود.

بخوانید :   عکاسی صنعتی با خدمات حرفه ای در استودیو مانی

بازیگران و عوامل آکتور

تاکنون و بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده است (یا می‌شود منتشر کرد!) نوید محمدزاده و احمد مهران‌فر ۲ بازیگر اصلی این سریال هستند. نوید محمدزاده بعد از بازی در سریال قورباغه دومین تجربه بازی در سریال را پشت سر می‌گذارد. یک ستاره زن هم در این سریال نقش اصلی را بازی می‌کند که الان نمی‌توانیم نام او را منتشر کنیم!

مجید مطلبی که سابقه همکاری مشترک با جاویدی را در تهیه و تولید فیلم موفق سرخپوست داشته است، این‌بار هم در مقام تهیه‌کننده سریال آکتور را تهیه‌ کرده است.

درباره کارگردان سریال آکتور

نیما جاویدی که کارگردانی سریال آکتور را برعهده دارد، متولد ۱۰ اسفند ۱۳۵۸، از فیلم‌نامه‌نویسان و کارگردان‌های مطرح سینمای کشور است؛ و فارغ التحصیل مهندسی مکانیک بوده و فعالیت‌های سینمایی خود را از سال ۱۳۷۸ با ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند آغاز کرده است. نخستین فیلم سینمایی جاویدی با نام ملبورن که تور جهانی‌اش را با جشنواره فیلم ونیز بعنوان فیلم افتتاحیه هفته منتقدین این جشنواره آغاز کرده بود توانست بعد از حضور در ۴ جشنواره‌ی الف از ۴ قارهٔ دنیا با کسب ۱۱۳ جایزه بین‌المللی و بیش از ۶۰ حضور بین‌المللی، تحسین منتقدان جهانی را به خود جلب کند. او عضو رسمی آکادمی آسیا پاسیفیک است.

زمان پخش سریال

آنطور که روابط عمومی سریال اعلام کرده است این سریال از آذر ۱۴۰۰ تولید خود را آغاز کرده و الان در مراحل پساتولید به‌سر می‌برد. آنطور که شنیده می‌شود -به احتمال بسیار زیاد- در پاییز ۱۴۰۱ پخش آن از فیلیمو آغاز می‌شود. این سریال، اختصاصی نیست.

نوید محمدزاده‌اولین بازیگر سریال اکتور شد

نوید محمدزاده‌که‌به‌تازگی سریال قورباغه‌با بازی او در شبکه‌نمایش خانگی به‌اتمام رسیده‌است با سریال اکتور باز می‌گردد.

این هنرمند کشورمان برای دومین بار بعد از فیلم سرخپوست با نیما جاویدی همکاری می‌کند.

صفحه‌رسمی سریال اکتور با انتشار عکس زیر، همکاری نوید محمدزاده‌در این مجموعه‌را تاکنون به‌صورت قطعی اعلام کرده‌است. این عکس مربوط به‌نمایش «قهوه قجری» به‌کارگردانی آتیلا پسیانی است.

نگارش این سریال که‌محصول مشترک دو پلتفرم فیلیمو و نماوا است بر عهده‌نیما جاویدی می‌باشد که‌از ٩ ماه‌پیش آغاز شده‌و کماکان ادامه‌درد..

نیما جاویدی کارگردان فیلم موفق ملبورن که‌جوایز بین المللی بسیاری را کسب کرده‌است کارگردانی و نویسندگی فیلم سرخپوست و نویسندگی فیلم خورشید را نیز بر عهده‌داشت.

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/