برگزیده

فروش آنلاین فرش؛ حل یک مسئله

فرش
یکی از مهمترین کاربردهای اینترنت، استفاده از فروشگاه‌های آنلاین برای تهیه مایحتاج زندگی توسط مصرف‌کننده نهایی است و بسیاری از افراد، از اینترنت برای انجام خریدهای بزرگ و کوچک خود استفاده می کنند.

در کنار این موضوع، فرش و مشخصا فرش ماشینی به عنوان یکی از کالاهای محبوب در خانه ایرانی و از مهمترین ارکان آن به شمار می‌آید و بخش بزرگی از زیبایی‌بخشی به یک خانه را، فرش آن بر عهده دارد.

فروش فرش به‌صورت اینترنتی نیاز به تخصص و تجربه بالایی در این زمینه دارد تا بتواند هم تخصص عرضه فرش و هم طراحی یک فروشگاه بزرگ در فضای آنلاین را تامین نماید. برای طراحی آسوده‌ترین مسیر خرید برای یک کاربر، نیاز به مطالعه و درک نیازمندی‌ها و سلیقه او در این مسیر وجود دارد. دسته‌بندی‌های تخصصی این کار، طراحی فیلترهای مورد نیاز کاربر برای جستجوی محصولات در فروشگاه، امکان پرداخت در محل و ارسال رایگان از جمله این نیازمندی‌ها به حساب می‌آید.

از بزرگترین مزایای فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی زیراگ تنوع بسیار بالا در عرضه محصولات و همچنین آسودگی در جستجو و یافتن فرش مورد علاقه و امکان مقایسه بین محصولات مختلف است. در یک فروشگاه فیزیکی، محدودیت فضای در اختیار، به محدودیت در تنوع در عرضه محصولات منجر می‌شود. بزرگترین فضاهای فروشگاهی فیزیکی هم از این محدودیت مستثنی نیستند.

ضمن اینکه با بزرگتر شدن فضای یک فروشگاه فیزیکی، مشتری زودتر خسته می‌شود و عملا امکان اینکه بتواند همه فرش‌های موردنظرش را بررسی نماید وجود نخواهد داشت.

امکان بررسی و مقایسه قیمت فرش ماشینی از دیگر مزایای خرید آنلاین فرش از فروشگاه زیراگ محسوب می‌گردد.

بخوانید :   شال و روسری مناسب هر فصل

در این سامانه، دسته‌بندی‌های فرش‌ها بر اساس شانه، برند تولیدکننده، رنگ زمینه، سبک نقشه و مشخصاتی که یک کاربر در مسیر پیدا کردن فرش دلخواهش به اطلاعات آن‌ها نیاز دارد انجام گرفته است. به عنوان مثال، کاربری که به دنبال بررسی مشخصات و قیمت فرش 700 شانه باشد، می‌تواند تمامی این موارد را در یک صفحه در اختیار داشته باشد.

در نهایت، آنچه در مورد فروشگاه فرش ماشینی زیراگ بیشتر به چشم می‌آید این است که، بیش از یک فروشگاه فرش بودن، با درک نیازهای واقعی خریداران، مجموعا یک راه‌حل برای مسئله خرید آسوده فرش به حساب می‌آید.