برگزیده

بهترین سایت های دکوراسیون داخلی

بهترین سایت طراحی دکوراسیون داخلی

یکی از موضوعاتی که امروزه اهمیت بسیاری در میان مردم جوامع مختلف پیدا کرده است طراحی و دکوراسیون داخلی منزل می باشد. این پروژه می تواند دربرگیرنده موارد بسیاری از جمله خرید و انتخاب مبلمان و سایر لوازم منزل و یا طراحی داخل منزل، محل کار و … به شیوه ای کاملا مدرن و جدید باشد. افزایش دادن دانش و اطلاعات و ایده گرفتن از طرح های موجود در این زمینه کمک می کند که بهتر بتوانید طراحی و دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر خود را انجام دهید. امروزه بسیاری از بهترین سایت های دکوراسیون داخلی راه اندازی شده اند که به کاربران کمک می کنند با جدیدترین و بروزترین ایده ها و طرح ها و نیز آخرین تکنیک های مدرن طراحی دکوراسیون داخلی و نحوه اجرای آن ها آشنا شوند.

مهم ترین مزیت این سایت ها آن است که پیشنهادات کاملا سنجیده و مقرون به صرفه ای را به منظور تغییر یا طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شما ارائه می دهند. علاوه بر این در سایت های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی  هزاران طرح و ایده مختلف وجود دارد که کمک می کنند ایده های جدیدی در ذهن شما شکل بگیرد. در واقع این وب سایت ها با ارائه تکنیک هایی به شما کمک می کنند تا بهترین دکوراسیون داخلی را در فضای منزل خود داشته باشید. با ما همراه باشید تا با ۱۰ سایت تخصصی دکوراسیون داخلی منزل بیشتر آشنا شوید.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی با زیبایی رابطه مستقیمی دارند به همین منظور طراحان سعی می کنند که با استفاده از اصول و قوانین رنگ شناسی این رابطه را حفظ نمایند و بیشتر استحکام بخشند. البته توجه داشته باشید که جغرافیایی مکانی و زمانی کاملا تاثیر گذار بر معنی و مفهوم زیبایی می باشد، همین امر موجب شده است که سبک های معماری متفاوتی وجود داشته باشد. در این میان برخی از سبک ها رایج تر هستند و طرفداران بیشتری دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک

سبک کلاسیک یکی از زیبا ترین و ظریف ترین سبک ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. در این سبک از رنگ های ملایم و نقوش بسیار ظریفی بر روی سطوح استفاده می شود. تمامی تزئینات و وسایلی که در این سبک به کار می روند به صورت اشکال کاملا ظریفی طراحی شده اند. برخی از تزئینات این سبک  خیلی پر کار هستند و نمی توان از آن ها در فضای منازل کوچک استفاده نمود و برای آنکه بتوانند زیبایی خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند به فضای بزرگی نیاز دارند.

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای

این سبک معماری طرفداران بسیاری دارد و از طرح هایی استفاده می کند که نشان دهنده فضای باز به ویژه دریا و نور خورشید می باشد. طراحان به منظور ایجاد این طرح ها رنگ های شاد و نور را به کار می برند.

دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی

هنرمندان و طراحان دکوراسیون با صنعتی شدن زمانه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند با این تفاوت که تغییراتی در سبک های خود ایجاد نموده اند و صنعت را نیز با معماری ترکیب کرده اند که به این سبک، سبک صنعتی می گویند. در فضاهایی که دکوراسیون داخلی آن ها به این سبک طراحی می شود معمولا در بخش های مختلف فضای آن ها آهن آلات و وسایل صنعتی به چشم می خورد. برخی بر این باورند که این سبک همان سبک هایتک می باشد در حالی که آن سبک تلفیقی از تکنولوژی پیشرفته با صنعت است.

بخوانید :   جایگزین داربست

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

قدمت این سبک به قرن ۲۰ باز می گردد و از آن زمان تا به حال توانسته است نظر افراد بسیاری را به خود جلب نماید. از شاخص ترین ویژگی های این سبک می توان به حداقل استفاده از رنگ ها و به کارگیری احجام ساده اشاره نمود. معمولا خانه هایی که به این سبک طراحی می شوند دارای دیوارهایی به رنگ سفید، طوسی و سایر رنگ های خنثی هستند، و همین سادگی آن ها بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کند. در این سبک طراحی تمامی اکسسوری ها، مبلمان و … به نحوی انتخاب می شوند که کمترین تجملات ممکن را داشته باشند.

دکوراسیون داخلی به سبک تلفیقی

در این سبک می توانید هر آنچه که از سبک های دیگر نظر شما را به خود جلب نموده اند را در کنار یکدیگر اجرا نمایید. مهم ترین نکته در استفاده از سبک تلفیقی این است که رنگ، بافت و جنسی را که انتخاب می کنید با هم همخوانی داشته باشند. در این سبک می توانید انواع سبک های مدرن، روستایی، کلاسیک و .. را به صورت یک ترکیب منسجم و حتی با تکرار در یک محیط به کار ببرید.

دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی

این سبک از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون فصل تابستان می باشد زیرا در آن از رنگ های  خنک و عناصر ساحلی استفاده می شود. تشخیص سبک ساحلی در فضاهایی که از این سبک استفاده نموده اند بسیار راحت است، زیرا حس و حال ساحلی و سبک آن به خوبی احساس می شود و هر یک از وسایل و المان ها تداعی کننده موج و دریا برای شما خواهند بود. اگر می خواهید در فضای منزل خود دیزاین ساحلی داشته باشید می توانید از وسایل چوبی، حصیری و صدف و .. استفاده نمایید.

دکوراسیون داخلی منزل به سبک انتقالی

در این سبک از تمامی المان های سنتی و مدرن در کنار یکدیگر برای طراحی دکوراسیون استفاده می شود و با مشاهده آن گذر زمان را به خوبی می توان تماشا نمود. برخی از افراد این سبک را با سبک تلفیقی و معماری یکی می دانند در حالی که آن ها زیر شاخه ای از سبک انتقالی هستند. مهم ترین تفاوت این سبک با سبک های معماری و تلفیقی توازن بسیار خوبی است که بین سبک مدرن و سنتی ایجاد می شود.

دکوراسیون داخلی به سبک معاصر

این سبک تابع هیچگونه قانونی نیست و فقط بر اساس مد روز عمل می کند. مهم ترین مشخصه این سبک قانون شکنی است و در آن می بینید که از المان های قدیمی و مدرن در کنار یکدیگر به بهترین شکل ممکن استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی به سبک ایرانی و اسلامی

این سبک به نقوشی که در آن استفاده می شود شهرت دارد. به منظور طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ایرانی باید به تمامی المان ها توجه نمود و به بهرین شکل ممکن رنگ های سنتی را به کار برد. البته می توان سبک ایرانی و مدرن را با یکدیگر ترکیب نمود.

بست فارسی در این مقاله قصد دارد شما را با بهترین سایت های طراحی دکوراسیون داخلی دنیا در سال ۲۰۲۰ آشنا کند. برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.