برگزیده

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو

بزرگترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو

به جرعت می توان گفت که امروزه یکی از محبوب ترین فرمت های انتشار مطالب از طریق وب، ویدئو مارکتینگ است.
این فرمت در بسیاری از حوزه ها کاربرد های فراوانی دارد برای مثال، صاحبان و مدیران کسب و کارهای اینترنتی برای بیشتر دیده شدن محصولاتشان تبلیغات گسترده ای از این طریق انجام داده و نحوه کسب و کار خود را به بهترین و آسان ترین روش به کاربران معرفی می کنند.

یکی از بهترین ویژگی سایت های اشتراک گذاری ویدئو این است که هر کاربر می تواند برای ارائه بهتر کسب و کار اینترنتی خود، ویدئوی مورد نظر خود را به صورت رایگان آپلود کند، از طرفی امروزه اکثر سایت های اشتراک ویدئو از همین طریق اعتبار خود را در این زمینه بالا می برند.

با اشتراک ویدئو مارکتینگ نه تنها کاربران بسیاری را جذب کسب و کار خود می کنید، بلکه می توانید بدون هیچ دردسر و هزینه آنچنانی برای کسب و کارتان برند سازی نمایید، البته باید گفت که محتوای ویدئویی که منتشر می کنید باید حتما مناسب و با کیفیت باشد تا بازتاب اینترنتی بهتری برای شما به وجود آورد.

کاربران می توانند با هر حجمی فایل های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و به طور کلی می توان گفت که با استفاده از ویدئو مارکتینگ امکاناتی همچون جلب اعتماد بیشتر و افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان، فراهم می گردد.
در اکثر اوقات جستجوی شما در گوگل به لینکی از سایت های اشتراک ویدئو ختم می شود که در خصوص موضوعی که سرچ کرده اید ویدئویی به شما نشان می دهد، پس با این تفاسیر می توان گفت که امروزه مهم ترین تأثیر را ویدئو ها بر روی سایت ها و بعد هم بر روی کاربران می گذارد، و یا به عبارتی دیگر به دلیل ماهیت اینترنت و وجود گوشی های هوشمند مشاهده یک ویدئو، تأثیر پذیری کاربران را در جهت افزایش برند تجاری شما بیشتر خواهد کرد.

بخوانید :   بررسی چند مدل برند معروف اره برقی

از دیگر مزایای سایت های اشتراک ویدئو این است که به شما این امکان را می دهند تا علاوه بر تبلیغات خود از طریق ویدئو سایت خود را نیز ثبت کرده و یک بک لینک معتبر دریافت نمایید.

چرا بازاریابی ویدیویی باعث افزایش رضایت مشتریان شما می‌ گردد؟

  1. وجود گوشی های هوشمند و قابلیت فور جی و همچنین گسترش تکنولوژی در این زمینه.
  2. ماهیت اینترنت و افزایش سرعت در دسترسی آسان به آن.
  3. دسترسی به اینترنت در هر نقطه ای از کشور.
  4. عدم تمرکز کاربران به دلیل وجود اپلیکیشن های مختلف و کوچکتر شدن صفحاتشان در مقایسه با انواع دستگاه های هوشمندی از جمله لپ تاپ و تبلت.

لیست سایت های اشتراک گذاری ویدئو

از سایت های معروفی که جز بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو در دنیا هستند، می توانیم به آپارات و یوتیوب اشاره کنیم که اکثر کاربران از این دو استفاده می کنند اما باید بدانید که در ایران سایت های بسیار مفید و با کیفیتی در حوزه اشتراک ویدئو وجود دارد که از مزیت های خوبی از جمله ترافیک بالا و رتبه بالا در الکسا بهره مند هستند، اما متاسفانه بسیاری از کاربران از وجود آنها بی اطلاع می باشند.

یکی از بهترین مزیت های سایت‌ های اشتراک‌ ویدیو کشور، رایگان بودن آنها است که قابلیت‌ های گوناگونی را برای وبمستران آینده فراهم میکند. از جمله این قابلیت ها، میتوان به کاهش هزینه‌ های اجاره سالیانه یا ماهیانه هاستینگ اشاره کرد. در سایت های اشتراک گذاری ویدئو شما می‌ توانید فایلهای خود را با هر حجمی برای کاربرانتان به اشتراک بگذارید.

در این مقاله قصد داریم به تحلیل و معرفی بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو ایران در سال ۹۸ بپردازیم.

برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.