ایرانسل کمپین «#بهاروبساز» را در اینستاگرام برگزار می‌ کند

ایرانسل کمپین «#بهاروبساز» را در اینستاگرام برگزار می‌ کند

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از برگزاری کمپینای اینستاگرامی #یک_مهربانی_بیشتر با موضوع ماه مبارک رمضان، #بهاردرشهرمن با موضوع انتشار حال و هوای شهرها در نوروز ۹۴ و #بهارانتظاردرشهرمن با موضوع به تصویر کشیدن حال و هوای شهرها در ایام تشکیل جشنای ولادت با خوشبختی حضرت مهدی (عج)، این اپراتور با منتشر کردن فراخوانی از علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری دعوت کرد تا از هدفایی که در سال جدید در زندگی خود دارن عکس یا فیلمی خلاقانه جفت و جور کرده و با منتشر کردن اون به همراه یه متن مربوط به هشتگ #بهاروبساز در شبکه اجتماعی اینستاگرام در این کمپین شرکت کنن.

عبارت «بهاروبساز» از حروف سرواژه: «بهترین هدف امسالت رو بساز» تشکیل شده. هدف از برگزاری این کمپین تشویق جامعه به هدف گذاری و کمک در جهت تغییر سبک زندگی اونا به طور هدفمندتر بوده و بر این پایه، ایده های قابل ارائه در کمپین می تونن متفاوت باشن. مثلا شرکت کنندگان می تونن براساس خلاقیت خود از المانای مربوط به هدفشون عکس بگیرن و یا حتی با نوشتن اهدافشون روی کاغذ و یا گوشی موبایل هدفشون رو به تصویر کشیده و به اشتراک بذارن.

براساس فراخوان کمپین «#بهاروبساز»، زمان برگزاری مسابقه از عید نوروز تا عید نیمه شعبان بوده و شرکت کنندگان تا دوم خرداد، روز میلاد با خوشبختی حضرت مهدی (عج) فرصت دارن تا عکس یا فیلم دلخواه خود رو با هشتگای #بهاروبساز و #ایرانسل و منشن کردن صفحه ایرانسل (@irancell) به اشتراک بذارن و شانس خود رو واسه بهره مندی از جوایز میلیونی این کمپین بیازمایند. از جمله جوایز این کمپین میشه به جایزه ۱۰ میلیون تومانی واسه فرد برنده به قید قرعه و هم جایزه ۶ میلیون تومانی واسه شرکت کننده با بیشترین طرفدار (لایک) اشاره کرد.

برندگان این کمپین از راه صفحه رسمی ایرانسل در اینستاگرام به نشانی http://instagram.com/irancell معرفی می شن.

براساس قوانین این کمپین، لازمه که شرکت کنندگان صفحه رسمی ایرانسل در اینستاگرام رو دنبال کنن. هم اینکه شرکت کنندگان باید عکس یا فیلمی رو بارگذاری کنن که خود صاحب اون باشن، وگرنه مسئولیت عواقب احتمالی بردوش ارسال کننده میشه. عکسا و فیلمایی که بعد از زمان کمپین ارسال شن، در کمپین شرکت داده نمی شن.

ایرانسل در فراخوان خود واسه شرکت در این کمپین تصریح کرده اگه صفحه اینستاگرام کاربر در حالت «خصوصی» (private) قرار داشته باشه، امکان مشاهده آثار ایشون و شرکت در این کمپین وجود نداره و تنها آثاری در کمپین شرکت داده می شن که به طور کامل برابر با موازین اخلاقی و اسلامی و مربوط به موضوع کمپین باشن.

ایرانسل الان در رسانه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، کلوب، لنزور، آپارات و توییتر با نام کاربری irancell و در لینکدین با mtnirancellحضور داره. هم اینکه ربات تلگرامی ایرانسل با شناسه irancellbot اطلاعات لازم درباره آخرین خدمات و اجناس و راهنماییای لازم مشترکان این اپراتور رو در اختیار خواهندگان قرار میده.

اطلاعات بیشتر در مورد کمپین #بهاروبساز ایرانسل از راه صفحه خاص رسانه های اجتماعی ایرانسل میشه دید.

مدیر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *