برگزیده

هرآنچه لازم است از فاکتور فروش بدانید

 

از فاکتور فروش چه میدانید؟

در سال های نه چندان دور سرعت پیشرفت کارهای چاپی بسیار کم بود. پروسه طولانی و پیچیده و زمانبر چاپ سنتی  بر سرعت فرایند و فعالیت صنایع مرتبط با چاپ سنگینی میکرد و مشکلاتی همچون نبود وقت عدم ثبات قیمت کارهای چاپی و ارائه پیش فاکتورهای غیررسمی، رفت و آمد درون شهری همراه با ترافیک برای رساندن فایل برای چاپ در قالب مموری یا سی دی نیز بر آن افزوده شده بود. لازم به گفتن نیست که رابطه تنگاتنگی بین صنعت چاپ و کسب و کارهای مختلف در سراسر کشور وجود دارد. صاحبان صنایع و کسب وکارها به دریافته اند که برای ارائه خدمات یا مشاوره در خدمات چاپی وجود یک سامانه چاپ دیجیتال میتواند در زمان و هزینه و انرژی آن‎ها به شدت صرفه جویی کنند هم چنین در دریافت سفارشات چاپی به موقع بسیار اثرگذار باشد.

https://bit.ly/2kf9KdS

همه اینها از علت هایی هستند که صاحبان کسب وکار ومشاغل و سازمان ها موسسه خدمات فاکتور فروش آنلاین چاپ متین را برای امور و خدمات چاپی خود انتخاب کرده اند.

همانطور که میدانید چاپ متین یکی از بزرگترین و معتبرترین  مراکز تخصصی برای امور چاپی وچاپ فاکتور فروش آنلاین در بین خیلی از صاحبان کسب و کارها و صنایع شناخته شده است و نامی بلند آوازه دارد. به همین دلیل صاحبان کسب و کار وصنایع امورچاپی خود را اعم از چاپ فاکتور فروش و انواع آن و امور چاپی دیگر به چاپ متین مراجعه میکنند . چاپ متین با سابقه ای طولانی و پر افتخار و پر از تجربه های مفید نامی آشنا برای بسیاری از صنایع و کسب و کارها و سازمان ها می‎باشد . فاکتور یکی از تخصص های اصلی این مجموعه چاپی می‎باشد.

با رشد و پیشرفت های چشم‌گیر در حوزه دیجیتال و وب امکان بسیاری از کارها به سهولت و آسانی قابل انجام است . از این رو بسیاری از مردم دیگر برای انجام کارهای خود نیازی ندارند که تام زیادی از وقت خود را در ترافیک، دود و یا صف انتظار باز دست بدهند. لذا خوش وقتم که این خبر خوب را به شما بدهم که این روزها همه کارها و فعالیت ها جایگزین اینترنتی یافته است و لزوم حضور شما برای انجام کارهایتان وجود ندارد.

فضای دیجیتالی و وب این امکان را فراهم کرده است که شما با چند کلیک ساده و کوتاه درخواست خود را به سایت ها سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. البته به صورت کاملا معتبر و به همراه فا کتور فروش.

شما این خدمات را میتوانید در تمامی حوزه ها دریافت کنید. ناگفته نماند که این مساله به نفع فروشنده ها نیز می باشد. از این رو که دیگر لزوما نیازی به فروشگاه یا مکانی برای فروش کالا و یا ارائه خدمات نیست. لذا آن ها میتوانند به سادگی محصولات سفارشی شما را توسط پیک یا پست برای مشتریان خود ارسال کنند.

فاکتور یک برگه با هویت تجاری است و نوعی سند  تجاری محسوب می‎شود که  خریدار در ازای خرید کالا یا محصول  و یا دریافت خدمات از فروشنده کالا دریافت میکند . در این سند تجاری مالکیت کالا یا محصول از شرکت یا مجری فروشنده به خریدار منتقل میشود و در مراجع نظارتی حاکمیت کالا قابل پیگرد است .

بخوانید :   طب سوزنی صورت

همه اطلاعات محصول باید در فاکتور اعم از تعداد و نوع آن محصول یا خدمات و درج قیمت همانطور که با مشتری درمیان گذاشته شده است نوشته و ممهور شود . مشخصاتی که در فاکتور ذکر میشود  شامل نوع و مقدار کالا و خدمات به همراه قیمت تک و مجموع آنها می باشد. در اصل فاکتورو نوعی گواهی است که اثبات میکند این محصول توسط فروشنده به فروش رسیده و خریدار در قبال پرداخت وجه کالا و یا خدمات را تحویل گرفته است.

صاحبان کسب وکار ها  میدانند که هر چیزی که اسم و نشان و لوگوی سازمانشان بر روی آن باشد نشان دهنده هویت آنهاست و باعث اعتبار بیشتر برای شرکت یا سازمان آن ها میشود به همین دلیل فاکتور هم باید براساس اصول و استانداردهای معین چاپ شود. در ادامه میتوان گفت کسانی که به  اصول کارهای تجاری اشنا هستند میدانند که  در تمامی این معاملات، یک دغدغه ضروری و لازم  همیشه وجود داشته است که با نام فاکتور فروش مطرح میشود. فاکتورهای فروش در  مولفه های مختلف تفاوت‌های بسیار زیاد و بزرگی با یکدیگر دارند، این مساله به دلیل عملکرد غیر استاندارد در طراحی این فاکتورها و فقدان یکپارچگی و مولفه های ثابت و استاندارد در اصول طراحی فاکتور میباشد .

فاکتور فروش  مساله ای بسیار مهم است  که با توجه به اهمیت قانونی  موضوع ولزوم آن امروزه  به آن توجه کافی نمیشود. فاکتورهای فروش یکی ازمولفه های  مهم برای ثبت معاملات و  خرید وفروش بین دوسازمان  است و افزون گر اعتبار سازمان ها و شرکت ها می باشند . زیرا لزوم و پایبندی آن مجموعه کسب وکار و سازمان را به قوانین تجاری نشان میدهد به بیان بهتر در ایجاد اعتماد و نقاط قوت در هرشرکت بسیار موثرو مفید عمل میکنند و مزایای بسیار زیادی را برای تجارت کسب و کار های مختلف به همراه خواهند داشت. اولین مزیتی که هرمجموعه ای می‌تواند از آن استفاده کند، یک راهکار قانونی و استاندارد و مستند برای برقراری ارتباط با مشتریان و حفظ سابقه حساب است با این ‌وجود مزایای فاکتور فروش به این امر محدود نمی‌شود.

 

چاپ فاکتورمتین یکی مراجع تخصصی برای امور چاپی در بین خیلی از صاحبان کسب و کارها و شناخته شده است و نامی بلند آوازه دارد. به همین دلیل صاحبان صنایع امورچاپی خود مثل چاپ فاکتور فروش را به مرکز چاپ فاکتورمتین میسپارند.

اطلاعات بیشتر در اینجا