برگزیده

معرفی موسسه دانش پژوهان اورانوس

موسسه دانش پژوهان اورانوس با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۴۰۹۶۴ به صاحب امتیازی و مدیر عاملی جناب آقای دکتر امیر زارعیان جهرمی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده و اولین موسسه رسمی در ایران است که فعالیت آن اعزام دانشجو به اتریش می باشد.
موسسه دانش پژوهان اورانوس در زمینه تحصیل در اتریش و تحصیل در آمریکا فعالیت دارد.
هدف این موسسه انتخاب مناسب دانشگاه، رشته و برنامه ریزی دقیق برای اتریش و آمریکا می باشد.
موفقیت و رضایت دانشجویان افتخار ماست
کارشناسان موسسه دانش پژوهان اورانوس علاوه بر تسلط کامل بر قوانین اعزام دانشجو به اتریش و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اتریش و اخذ مدارک از مترجمان مسلط به زبان آلمانی و انگلیسی می باشند که این موضوع باعث ارتباط سریع و راحت با دانشگاه ها شده و در تسریع روند پرونده ها تاثیر به سزایی دارد، همچنین در صورتی که سطح زبان فرد برای اخذ پذیرش کافی نباشد برای او کلاس آموزشی گذاشته و یا به یک آکادمی معتبر خارجی معرفی میگردد.
study in austria
امید است که رسالت این موسسه بعنوان یکی از برترین موسسات اعزام دانشجو به اتریش در جهت ارائه بهترین خدمات به متقاضیان گرامی، بخوبی تداوم یافته و در این مسیر شما را آخرین مرحله برای ادامه تحصیل در اتریش، اسکان، اقامت، دوره های کالج، ویزای تحصیلی اتریش و… برای همه سنین و در مقاطع مختلف تحصیلی همراهی نماید.
از شما دعوت می کنیم از خدمات موسسه دانش پژوهان اورانوس https://www.dpu.org.ir برخوردار شوید.
معرفی موسسه کاریابی بین المللی و داخلی کاردار:
کاریابی کاردار
موسسه مشاوره شغلی و کاریابی داخلی و بین المللی کاردار با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره ثبت (۷۱۸۴۷/۴۰/۹۵۲) و (۲۲۰۴۸۳۳) به مدیریت آقای دکتر امیر زارعیان جهرمی با برخورداری از تیمی کار آمد و مجرب و کادر آموزش دیده از سال ۱۳۸۵ تاکنون فعالیت خود را آغاز نموده است.
اطلاع رسانی دقیق و درست، مشاوره جامع در زمینه اعزام نیروی کار فنی و متخصص در داخل و کار در خارج از کشور ، تامین نیروی انسانی موردنیاز کارفرما به صورت رایگان و استخدام در مشاغل دولتی از مهمترین خدمات موسسه کاریابی کاردار میباشد.
kardar
موسسه کاردار با دسترسی به منابع گسترده و پرسنل حرفه ایی در سرتاسر دنیا، طیف گسترده ایی از خدمات را به متقاضیان عزیز ارائه می نماید. به همین منظور متقاضی میتواند پروژه خود را از صفر تا صد به دست کارشناسان ما بسپارد تا از هر گونه اتلاف زمان جلوگیری به عمل آید و بتوان نیروی جوان و مستعد را جهت کار در خارج از ایران بفرستد.
استخدام و کاریابی در تهران و همچنین کار در تهران از مهمترین خدمات کاریابی داخلی کاردار می باشد.

امید است رسالت این موسسه بعنوان یکی از برترین موسسات کاریابی در جهت ارائه بهترین خدمات به کارجویان و کارفرمایان بخوبی تداوم یافته و همکاران ما، شما را در کل پروسه کاری از ابتدا تا انتها را برای کار در خارج یاری خواهد نمود.
از جمله اهداف این موسسه:
· ارائه خدمات مطلوب به کارجویان و کارفرمایان
· شناسایی فرصت های شغلی
· بهبود مستمر در ارائه کیفیت مطلوب خدمات به کارفرمایان و کارجویان
· افزایش میزان رضایت متقاضیان
خدمات کاریابی بین المللی
اعزام نیرو از ایران برای کار در خارج از کشور
کاریابی بین المللی برای کار در اروپا کار در آلمان کار در اتریش کار در انگلیس کار در هلند
· افزایش سطح آگاهی و مهارت کارجویان همراه با آموزش مستمر و برگزاری دوره های تخصصی
· ارزیابی و گزینش افراد جویای کار برای ورود به بازارکار
کار در آلمان
کار در اتریش
کار در اسپانیا
کار در ایتالیا
کار در تهران
کار در فرانسه
کار در بلژیک
کار در هلند
معرفی دارالترجمه رسمی انقلاب:
دارالترجمه رسمی انقلاب با مدیریت مترجم رسمی قوه قضائیه سرکار خانم لیلی مهرپور در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نمود.
مدیر مسئول دارالترجمه انقلاب سعی در به کارگیری نیروهای متخصص در امر ترجمه چه در زمینه ترجمه رسمی و چه در زمینه ترجمه غیر رسمی به بیشتر زبانهای زنده دنیا داشته اند. انواع ترجمه رسمی و غیر رسمی در حداقل زمان ممکن در این موسسه انجام می شود.
kardar
ترجمه رسمی و غیررسمی انواع اسناد و مدارک به زبانهای خارجی
ترجمه رسمی انگلیسی
ترجمه رسمی آلمانی
ترجمه رسمی ایتالیایی
ترجمه رسمی عربی
ترجمه رسمی کره ای

بخوانید :   کلیپ عاشقانه

ترجمه رسمی ژاپنی
ترجمه رسمی سوئدی
ترجمه رسمی فرانسه
ترجمه رسمی چینی
ترجمه رسمی روسی
ترجمه رسمی ترکی استانبولی

معرفی گروه جهرمی:
جهرمی گروپ
توسط دکتر امیر زارعیان جهرمی با هدف اعزام دانشجو و نیروی کار متخصص و ماهر به خارج از کشور تاسیس گردیده است. جهرمی گروپ در نظر دارد ضمن ارائه اطلاعات صحیح و به روز که اولین نیاز متقاضیان مهاجرت ( تحصیلی، کاری، …) به خارج از کشور نیز می باشد جهت اتخاذ تصمیم آگاهانه و علاوه بر کمک به ورود ایشان به جامعه جهانی زمینه ارتقاء سطح کیفی و کمی زندگی را برایشان فراهم نماید.
jahromi
رویکرد اصلی جهرمی گروپ
اعزام دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های ممتاز خارج از کشور در سطح بین المللی جهت ارتقاء سطح علمی و کیفیت یادگیری و استفاده بهینه از دانش جهانی و با هدف تربیت نیروی متخصص و متعهد به منظور رفع نیاز های علمی، پژوهشی و شغلی کشور.
فراهم آوردن زمینه مناسب برای استفاده بیشتر و بهتر از وجود مدرسان و اساتید علوم مختلف درسطح بین المللی برای افزایش ظرفیت علمی – پژوهشی دانشجویان.
به کارگیری نیروی متخصص و تحصیل کرده در موقعیت های شغلی موجود در سطح داخلی و بین الملل و کمک به بهبود کمی و کیفی ویژگی های شغلی و در نتیجه ارتقاء کیفیت زندگی جویندگان کار در داخل و کار در خارج از کشور.
کار در ایتالیا
کار در اسپانیا
کار در اتریش
کار در هلند
کار در آلمان